اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,537
تعداد مقالات12,623
تعداد مشاهده مقاله25,814,833
تعداد دریافت فایل اصل مقاله10,659,602
Rahimi, Salah Addin, Razmjoo, Seyyed Ayatollah. (1400). Developing and Validating Identity Processing Styles Scale for Iranian High School EFL Teachers: A Mixed Methods Approach. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(4), 99-138. doi: 10.22108/are.2021.129092.1734
Salah Addin Rahimi; Seyyed Ayatollah Razmjoo. "Developing and Validating Identity Processing Styles Scale for Iranian High School EFL Teachers: A Mixed Methods Approach". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10, 4, 1400, 99-138. doi: 10.22108/are.2021.129092.1734
Rahimi, Salah Addin, Razmjoo, Seyyed Ayatollah. (1400). 'Developing and Validating Identity Processing Styles Scale for Iranian High School EFL Teachers: A Mixed Methods Approach', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(4), pp. 99-138. doi: 10.22108/are.2021.129092.1734
Rahimi, Salah Addin, Razmjoo, Seyyed Ayatollah. Developing and Validating Identity Processing Styles Scale for Iranian High School EFL Teachers: A Mixed Methods Approach. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1400; 10(4): 99-138. doi: 10.22108/are.2021.129092.1734


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب