عزیزی, شهریار, ملول, پوریا, عیوضی نژاد, سلمان. (1400). اثر بازیابی شکست‌های ناشی از خدمت و پرسنل بر رضایت مشتریان در نظام سلامت (موردمطالعه: صنعت دندان‌پزشکی). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(3), 210-197. doi: 10.22108/nmrj.2021.129091.2467
شهریار عزیزی; پوریا ملول; سلمان عیوضی نژاد. "اثر بازیابی شکست‌های ناشی از خدمت و پرسنل بر رضایت مشتریان در نظام سلامت (موردمطالعه: صنعت دندان‌پزشکی)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11, 3, 1400, 210-197. doi: 10.22108/nmrj.2021.129091.2467
عزیزی, شهریار, ملول, پوریا, عیوضی نژاد, سلمان. (1400). 'اثر بازیابی شکست‌های ناشی از خدمت و پرسنل بر رضایت مشتریان در نظام سلامت (موردمطالعه: صنعت دندان‌پزشکی)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(3), pp. 210-197. doi: 10.22108/nmrj.2021.129091.2467
عزیزی, شهریار, ملول, پوریا, عیوضی نژاد, سلمان. اثر بازیابی شکست‌های ناشی از خدمت و پرسنل بر رضایت مشتریان در نظام سلامت (موردمطالعه: صنعت دندان‌پزشکی). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1400; 11(3): 210-197. doi: 10.22108/nmrj.2021.129091.2467


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب