اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,594
تعداد مقالات12,967
تعداد مشاهده مقاله28,311,187
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,299,300
Tavakoli, Elaheh. (1400). Contribution of English Textbooks to an EFL Curriculum and Teachers’ Professional Identity: The Case of Four EFL Teachers and a Private Language School in Iran. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(3), 105-135. doi: 10.22108/are.2021.125221.1632
Elaheh Tavakoli. "Contribution of English Textbooks to an EFL Curriculum and Teachers’ Professional Identity: The Case of Four EFL Teachers and a Private Language School in Iran". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10, 3, 1400, 105-135. doi: 10.22108/are.2021.125221.1632
Tavakoli, Elaheh. (1400). 'Contribution of English Textbooks to an EFL Curriculum and Teachers’ Professional Identity: The Case of Four EFL Teachers and a Private Language School in Iran', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(3), pp. 105-135. doi: 10.22108/are.2021.125221.1632
Tavakoli, Elaheh. Contribution of English Textbooks to an EFL Curriculum and Teachers’ Professional Identity: The Case of Four EFL Teachers and a Private Language School in Iran. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1400; 10(3): 105-135. doi: 10.22108/are.2021.125221.1632


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب