امینیان, مقداد, باقری, سید محمد, روح الامینی, مهدی. (1400). تبیین مدل روابط ساختاری میان بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و رفتار مشتری درجهت ارتقای برند در صنعت لبنیات (مورد مطالعه: شرکت کاله در شبکه‌های اجتماعی). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(2), 224-199. doi: 10.22108/nmrj.2021.126614.2358
مقداد امینیان; سید محمد باقری; مهدی روح الامینی. "تبیین مدل روابط ساختاری میان بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و رفتار مشتری درجهت ارتقای برند در صنعت لبنیات (مورد مطالعه: شرکت کاله در شبکه‌های اجتماعی)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11, 2, 1400, 224-199. doi: 10.22108/nmrj.2021.126614.2358
امینیان, مقداد, باقری, سید محمد, روح الامینی, مهدی. (1400). 'تبیین مدل روابط ساختاری میان بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و رفتار مشتری درجهت ارتقای برند در صنعت لبنیات (مورد مطالعه: شرکت کاله در شبکه‌های اجتماعی)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(2), pp. 224-199. doi: 10.22108/nmrj.2021.126614.2358
امینیان, مقداد, باقری, سید محمد, روح الامینی, مهدی. تبیین مدل روابط ساختاری میان بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و رفتار مشتری درجهت ارتقای برند در صنعت لبنیات (مورد مطالعه: شرکت کاله در شبکه‌های اجتماعی). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1400; 11(2): 224-199. doi: 10.22108/nmrj.2021.126614.2358


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب