طرخان, رضا علی, مصطفوی, زینب. (1399). ارائۀ چهارچوب مفهومی برای تسهیل روند تعامل در محیط یادگیری الکترونیکی با استفاده از روش فراترکیب. , 15(2), 113-136. doi: 10.22108/nea.2021.116797.1365
رضا علی طرخان; زینب مصطفوی. "ارائۀ چهارچوب مفهومی برای تسهیل روند تعامل در محیط یادگیری الکترونیکی با استفاده از روش فراترکیب". , 15, 2, 1399, 113-136. doi: 10.22108/nea.2021.116797.1365
طرخان, رضا علی, مصطفوی, زینب. (1399). 'ارائۀ چهارچوب مفهومی برای تسهیل روند تعامل در محیط یادگیری الکترونیکی با استفاده از روش فراترکیب', , 15(2), pp. 113-136. doi: 10.22108/nea.2021.116797.1365
طرخان, رضا علی, مصطفوی, زینب. ارائۀ چهارچوب مفهومی برای تسهیل روند تعامل در محیط یادگیری الکترونیکی با استفاده از روش فراترکیب. , 1399; 15(2): 113-136. doi: 10.22108/nea.2021.116797.1365


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب