گوگانی, داود, ایمان زاده, علی, رنجدوست, شهرام. (1399). طراحی مدل مفهومی و تعیین اثربخشی آموزش مطالعات اجتماعی خدمتمحور براساس الگوی IPARD بر مهارت‌های یادگیری خدمتمحور دانش‌آموزان دورۀ متوسطۀ اول. , 15(2), 97-112. doi: 10.22108/nea.2021.125523.1545
داود گوگانی; علی ایمان زاده; شهرام رنجدوست. "طراحی مدل مفهومی و تعیین اثربخشی آموزش مطالعات اجتماعی خدمتمحور براساس الگوی IPARD بر مهارت‌های یادگیری خدمتمحور دانش‌آموزان دورۀ متوسطۀ اول". , 15, 2, 1399, 97-112. doi: 10.22108/nea.2021.125523.1545
گوگانی, داود, ایمان زاده, علی, رنجدوست, شهرام. (1399). 'طراحی مدل مفهومی و تعیین اثربخشی آموزش مطالعات اجتماعی خدمتمحور براساس الگوی IPARD بر مهارت‌های یادگیری خدمتمحور دانش‌آموزان دورۀ متوسطۀ اول', , 15(2), pp. 97-112. doi: 10.22108/nea.2021.125523.1545
گوگانی, داود, ایمان زاده, علی, رنجدوست, شهرام. طراحی مدل مفهومی و تعیین اثربخشی آموزش مطالعات اجتماعی خدمتمحور براساس الگوی IPARD بر مهارت‌های یادگیری خدمتمحور دانش‌آموزان دورۀ متوسطۀ اول. , 1399; 15(2): 97-112. doi: 10.22108/nea.2021.125523.1545


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب