علامه, صادق, اسماعیلیان, مجید. (1400). ارائۀ مدل انتشاری برای کالای جدید با درنظرگرفتن تأثیر هم‌زمان قیمت و تبلیغات. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(1), 143-156. doi: 10.22108/nmrj.2020.120094.1946
صادق علامه; مجید اسماعیلیان. "ارائۀ مدل انتشاری برای کالای جدید با درنظرگرفتن تأثیر هم‌زمان قیمت و تبلیغات". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11, 1, 1400, 143-156. doi: 10.22108/nmrj.2020.120094.1946
علامه, صادق, اسماعیلیان, مجید. (1400). 'ارائۀ مدل انتشاری برای کالای جدید با درنظرگرفتن تأثیر هم‌زمان قیمت و تبلیغات', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(1), pp. 143-156. doi: 10.22108/nmrj.2020.120094.1946
علامه, صادق, اسماعیلیان, مجید. ارائۀ مدل انتشاری برای کالای جدید با درنظرگرفتن تأثیر هم‌زمان قیمت و تبلیغات. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1400; 11(1): 143-156. doi: 10.22108/nmrj.2020.120094.1946


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب