علامه, صادق, اسماعیلیان, مجید. (1400). ارائۀ مدل انتشاری برای کالای جدید با درنظرگرفتن تأثیر هم‌زمان قیمت و تبلیغات. , 11(1), 143-156. doi: 10.22108/nmrj.2020.120094.1946
صادق علامه; مجید اسماعیلیان. "ارائۀ مدل انتشاری برای کالای جدید با درنظرگرفتن تأثیر هم‌زمان قیمت و تبلیغات". , 11, 1, 1400, 143-156. doi: 10.22108/nmrj.2020.120094.1946
علامه, صادق, اسماعیلیان, مجید. (1400). 'ارائۀ مدل انتشاری برای کالای جدید با درنظرگرفتن تأثیر هم‌زمان قیمت و تبلیغات', , 11(1), pp. 143-156. doi: 10.22108/nmrj.2020.120094.1946
علامه, صادق, اسماعیلیان, مجید. ارائۀ مدل انتشاری برای کالای جدید با درنظرگرفتن تأثیر هم‌زمان قیمت و تبلیغات. , 1400; 11(1): 143-156. doi: 10.22108/nmrj.2020.120094.1946


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب