شهریاری, سلطانعلی, جهانشاهی, فاطمه. (1400). تبیین نقش بازاریابی دوسوتوان در ارتباط توسعۀ دانش بازار و سرمایۀ فکری با عملکرد شرکت‌های دانش بنیان. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(4), 107-126. doi: 10.22108/nmrj.2021.124133.2191
سلطانعلی شهریاری; فاطمه جهانشاهی. "تبیین نقش بازاریابی دوسوتوان در ارتباط توسعۀ دانش بازار و سرمایۀ فکری با عملکرد شرکت‌های دانش بنیان". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11, 4, 1400, 107-126. doi: 10.22108/nmrj.2021.124133.2191
شهریاری, سلطانعلی, جهانشاهی, فاطمه. (1400). 'تبیین نقش بازاریابی دوسوتوان در ارتباط توسعۀ دانش بازار و سرمایۀ فکری با عملکرد شرکت‌های دانش بنیان', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(4), pp. 107-126. doi: 10.22108/nmrj.2021.124133.2191
شهریاری, سلطانعلی, جهانشاهی, فاطمه. تبیین نقش بازاریابی دوسوتوان در ارتباط توسعۀ دانش بازار و سرمایۀ فکری با عملکرد شرکت‌های دانش بنیان. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1400; 11(4): 107-126. doi: 10.22108/nmrj.2021.124133.2191


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب