جعفری, سید محمدباقر, محمودی, سید محمد, سلطانی, مرتضی, اشکانی, مهدی. (1400). ارائۀ چهارچوب به‌کارگیری بذرپاشی در بازاریابی: رهیافت فراترکیب. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(2), 69-90. doi: 10.22108/nmrj.2021.127048.2362
سید محمدباقر جعفری; سید محمد محمودی; مرتضی سلطانی; مهدی اشکانی. "ارائۀ چهارچوب به‌کارگیری بذرپاشی در بازاریابی: رهیافت فراترکیب". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11, 2, 1400, 69-90. doi: 10.22108/nmrj.2021.127048.2362
جعفری, سید محمدباقر, محمودی, سید محمد, سلطانی, مرتضی, اشکانی, مهدی. (1400). 'ارائۀ چهارچوب به‌کارگیری بذرپاشی در بازاریابی: رهیافت فراترکیب', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(2), pp. 69-90. doi: 10.22108/nmrj.2021.127048.2362
جعفری, سید محمدباقر, محمودی, سید محمد, سلطانی, مرتضی, اشکانی, مهدی. ارائۀ چهارچوب به‌کارگیری بذرپاشی در بازاریابی: رهیافت فراترکیب. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1400; 11(2): 69-90. doi: 10.22108/nmrj.2021.127048.2362


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب