نجفی نژاد مشیزی, فاطمه, توحیدی, افسانه, تجربه‌کار, مهشید. (1399). اثربخشی آموزش مجازی با استفاده از الگوی طراحی آموزشی چهارﻣﺆﻟﻔﻪای ون مرینبوئر در علوم بهروش چندرسانهای بر بار شناختی، یادگیری، و انگیزۀ تحصیلی دانشآموزان پایۀ ششم ابتدایی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 15(1), 157-176. doi: 10.22108/nea.2021.124725.1518
فاطمه نجفی نژاد مشیزی; افسانه توحیدی; مهشید تجربه‌کار. "اثربخشی آموزش مجازی با استفاده از الگوی طراحی آموزشی چهارﻣﺆﻟﻔﻪای ون مرینبوئر در علوم بهروش چندرسانهای بر بار شناختی، یادگیری، و انگیزۀ تحصیلی دانشآموزان پایۀ ششم ابتدایی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 15, 1, 1399, 157-176. doi: 10.22108/nea.2021.124725.1518
نجفی نژاد مشیزی, فاطمه, توحیدی, افسانه, تجربه‌کار, مهشید. (1399). 'اثربخشی آموزش مجازی با استفاده از الگوی طراحی آموزشی چهارﻣﺆﻟﻔﻪای ون مرینبوئر در علوم بهروش چندرسانهای بر بار شناختی، یادگیری، و انگیزۀ تحصیلی دانشآموزان پایۀ ششم ابتدایی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 15(1), pp. 157-176. doi: 10.22108/nea.2021.124725.1518
نجفی نژاد مشیزی, فاطمه, توحیدی, افسانه, تجربه‌کار, مهشید. اثربخشی آموزش مجازی با استفاده از الگوی طراحی آموزشی چهارﻣﺆﻟﻔﻪای ون مرینبوئر در علوم بهروش چندرسانهای بر بار شناختی، یادگیری، و انگیزۀ تحصیلی دانشآموزان پایۀ ششم ابتدایی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1399; 15(1): 157-176. doi: 10.22108/nea.2021.124725.1518


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب