اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,537
تعداد مقالات12,635
تعداد مشاهده مقاله26,004,217
تعداد دریافت فایل اصل مقاله10,693,630
ناصحی فر, وحید, دهدشتی شاهرخ, زهره, محمدیان, محمود, اله وردی, مصطفی. (1400). مدل چندسطحی مدیریت تجربۀ مشتری در خدمات بانکداری الکترونیکی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(2), 1-26. doi: 10.22108/nmrj.2021.123556.2158
وحید ناصحی فر; زهره دهدشتی شاهرخ; محمود محمدیان; مصطفی اله وردی. "مدل چندسطحی مدیریت تجربۀ مشتری در خدمات بانکداری الکترونیکی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11, 2, 1400, 1-26. doi: 10.22108/nmrj.2021.123556.2158
ناصحی فر, وحید, دهدشتی شاهرخ, زهره, محمدیان, محمود, اله وردی, مصطفی. (1400). 'مدل چندسطحی مدیریت تجربۀ مشتری در خدمات بانکداری الکترونیکی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(2), pp. 1-26. doi: 10.22108/nmrj.2021.123556.2158
ناصحی فر, وحید, دهدشتی شاهرخ, زهره, محمدیان, محمود, اله وردی, مصطفی. مدل چندسطحی مدیریت تجربۀ مشتری در خدمات بانکداری الکترونیکی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1400; 11(2): 1-26. doi: 10.22108/nmrj.2021.123556.2158


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب