پندار, مهدی, خوش سیما, رضا, ویسی, رضا. (1399). سنجش اثر بازاریابی چندحسی بر برندسازی مقصد گردشگری در شهر مشهد. , 5(1), 35-50. doi: 10.22108/ue.2020.125322.1162
مهدی پندار; رضا خوش سیما; رضا ویسی. "سنجش اثر بازاریابی چندحسی بر برندسازی مقصد گردشگری در شهر مشهد". , 5, 1, 1399, 35-50. doi: 10.22108/ue.2020.125322.1162
پندار, مهدی, خوش سیما, رضا, ویسی, رضا. (1399). 'سنجش اثر بازاریابی چندحسی بر برندسازی مقصد گردشگری در شهر مشهد', , 5(1), pp. 35-50. doi: 10.22108/ue.2020.125322.1162
پندار, مهدی, خوش سیما, رضا, ویسی, رضا. سنجش اثر بازاریابی چندحسی بر برندسازی مقصد گردشگری در شهر مشهد. , 1399; 5(1): 35-50. doi: 10.22108/ue.2020.125322.1162


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب