نقاش, آرش, رضایی دولت آبادی, حسین, امیری عقدائی, سید فتح‌الله. (1400). تحلیل تأثیر پاسخ‌گویی مصرف‌کنندگان بازاریابی برند با استفاده از توسعۀ مدل تاییدکنندگان مشهور. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(1), 63-86. doi: 10.22108/nmrj.2021.125509.2261
آرش نقاش; حسین رضایی دولت آبادی; سید فتح‌الله امیری عقدائی. "تحلیل تأثیر پاسخ‌گویی مصرف‌کنندگان بازاریابی برند با استفاده از توسعۀ مدل تاییدکنندگان مشهور". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11, 1, 1400, 63-86. doi: 10.22108/nmrj.2021.125509.2261
نقاش, آرش, رضایی دولت آبادی, حسین, امیری عقدائی, سید فتح‌الله. (1400). 'تحلیل تأثیر پاسخ‌گویی مصرف‌کنندگان بازاریابی برند با استفاده از توسعۀ مدل تاییدکنندگان مشهور', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(1), pp. 63-86. doi: 10.22108/nmrj.2021.125509.2261
نقاش, آرش, رضایی دولت آبادی, حسین, امیری عقدائی, سید فتح‌الله. تحلیل تأثیر پاسخ‌گویی مصرف‌کنندگان بازاریابی برند با استفاده از توسعۀ مدل تاییدکنندگان مشهور. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1400; 11(1): 63-86. doi: 10.22108/nmrj.2021.125509.2261


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب