اسحقی دروی, سید محمد صادق, رنجبریان, بهرام, انصاری, آذرنوش. (1400). مفهوم‌سازی تصویر برند با استفاده از نظریۀ فضای روانی زندگی در صنعت بانکداری. , 11(1), 87-110. doi: 10.22108/nmrj.2021.124867.2226
سید محمد صادق اسحقی دروی; بهرام رنجبریان; آذرنوش انصاری. "مفهوم‌سازی تصویر برند با استفاده از نظریۀ فضای روانی زندگی در صنعت بانکداری". , 11, 1, 1400, 87-110. doi: 10.22108/nmrj.2021.124867.2226
اسحقی دروی, سید محمد صادق, رنجبریان, بهرام, انصاری, آذرنوش. (1400). 'مفهوم‌سازی تصویر برند با استفاده از نظریۀ فضای روانی زندگی در صنعت بانکداری', , 11(1), pp. 87-110. doi: 10.22108/nmrj.2021.124867.2226
اسحقی دروی, سید محمد صادق, رنجبریان, بهرام, انصاری, آذرنوش. مفهوم‌سازی تصویر برند با استفاده از نظریۀ فضای روانی زندگی در صنعت بانکداری. , 1400; 11(1): 87-110. doi: 10.22108/nmrj.2021.124867.2226


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب