محمدی فر, یوسف, سلیمانی, معین. (1400). طراحی چهارچوب چندسطحی برای اجرای موفق بازاریابی سبز در شرکت‌های تولیدکنندۀ مواد غذایی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(1), 179-200. doi: 10.22108/nmrj.2021.124538.2214
یوسف محمدی فر; معین سلیمانی. "طراحی چهارچوب چندسطحی برای اجرای موفق بازاریابی سبز در شرکت‌های تولیدکنندۀ مواد غذایی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11, 1, 1400, 179-200. doi: 10.22108/nmrj.2021.124538.2214
محمدی فر, یوسف, سلیمانی, معین. (1400). 'طراحی چهارچوب چندسطحی برای اجرای موفق بازاریابی سبز در شرکت‌های تولیدکنندۀ مواد غذایی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(1), pp. 179-200. doi: 10.22108/nmrj.2021.124538.2214
محمدی فر, یوسف, سلیمانی, معین. طراحی چهارچوب چندسطحی برای اجرای موفق بازاریابی سبز در شرکت‌های تولیدکنندۀ مواد غذایی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1400; 11(1): 179-200. doi: 10.22108/nmrj.2021.124538.2214


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب