فکور ثقیه, امیر محمد, قوی هیکل, مهدی, ایلانی, ریحانه. (1399). بررسی تأثیر نیاز مصرف‌کنندگان به منحصربه‌فردبودن، بر رفتار خرید آنها به‌وسیلۀ خوداِبرازی و خودنمایی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(4), 17-36. doi: 10.22108/nmrj.2020.123811.2176
امیر محمد فکور ثقیه; مهدی قوی هیکل; ریحانه ایلانی. "بررسی تأثیر نیاز مصرف‌کنندگان به منحصربه‌فردبودن، بر رفتار خرید آنها به‌وسیلۀ خوداِبرازی و خودنمایی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10, 4, 1399, 17-36. doi: 10.22108/nmrj.2020.123811.2176
فکور ثقیه, امیر محمد, قوی هیکل, مهدی, ایلانی, ریحانه. (1399). 'بررسی تأثیر نیاز مصرف‌کنندگان به منحصربه‌فردبودن، بر رفتار خرید آنها به‌وسیلۀ خوداِبرازی و خودنمایی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(4), pp. 17-36. doi: 10.22108/nmrj.2020.123811.2176
فکور ثقیه, امیر محمد, قوی هیکل, مهدی, ایلانی, ریحانه. بررسی تأثیر نیاز مصرف‌کنندگان به منحصربه‌فردبودن، بر رفتار خرید آنها به‌وسیلۀ خوداِبرازی و خودنمایی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1399; 10(4): 17-36. doi: 10.22108/nmrj.2020.123811.2176


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب