اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,537
تعداد مقالات12,623
تعداد مشاهده مقاله25,815,014
تعداد دریافت فایل اصل مقاله10,659,624
فکور ثقیه, امیر محمد, قوی هیکل, مهدی, ایلانی, ریحانه. (1399). بررسی تأثیر نیاز مصرف‌کنندگان به منحصربه‌فردبودن، بر رفتار خرید آنها به‌وسیلۀ خوداِبرازی و خودنمایی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(4), 17-36. doi: 10.22108/nmrj.2020.123811.2176
امیر محمد فکور ثقیه; مهدی قوی هیکل; ریحانه ایلانی. "بررسی تأثیر نیاز مصرف‌کنندگان به منحصربه‌فردبودن، بر رفتار خرید آنها به‌وسیلۀ خوداِبرازی و خودنمایی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10, 4, 1399, 17-36. doi: 10.22108/nmrj.2020.123811.2176
فکور ثقیه, امیر محمد, قوی هیکل, مهدی, ایلانی, ریحانه. (1399). 'بررسی تأثیر نیاز مصرف‌کنندگان به منحصربه‌فردبودن، بر رفتار خرید آنها به‌وسیلۀ خوداِبرازی و خودنمایی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(4), pp. 17-36. doi: 10.22108/nmrj.2020.123811.2176
فکور ثقیه, امیر محمد, قوی هیکل, مهدی, ایلانی, ریحانه. بررسی تأثیر نیاز مصرف‌کنندگان به منحصربه‌فردبودن، بر رفتار خرید آنها به‌وسیلۀ خوداِبرازی و خودنمایی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1399; 10(4): 17-36. doi: 10.22108/nmrj.2020.123811.2176


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب