عزیزی, شهریار, فاطمی, پانته آ, حسینی, سیدمیلاد. (1399). تدوین نقشۀ سلسله‌مراتبی ارزش‎ ‎برند شبکۀ اجتماعی اینستاگرام. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(4), 1-16. doi: 10.22108/nmrj.2020.124355.2204
شهریار عزیزی; پانته آ فاطمی; سیدمیلاد حسینی. "تدوین نقشۀ سلسله‌مراتبی ارزش‎ ‎برند شبکۀ اجتماعی اینستاگرام". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10, 4, 1399, 1-16. doi: 10.22108/nmrj.2020.124355.2204
عزیزی, شهریار, فاطمی, پانته آ, حسینی, سیدمیلاد. (1399). 'تدوین نقشۀ سلسله‌مراتبی ارزش‎ ‎برند شبکۀ اجتماعی اینستاگرام', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(4), pp. 1-16. doi: 10.22108/nmrj.2020.124355.2204
عزیزی, شهریار, فاطمی, پانته آ, حسینی, سیدمیلاد. تدوین نقشۀ سلسله‌مراتبی ارزش‎ ‎برند شبکۀ اجتماعی اینستاگرام. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1399; 10(4): 1-16. doi: 10.22108/nmrj.2020.124355.2204


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب