حقیقی‌نسب, منیژه, کامیابی, راضیه. (1399). ارزیابی جایگاه برند محصولات آرایشی از دیدگاه مصرف‌کنندگان‌ با استفاده از تکنیک نقشۀ ادراکی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(4), 151-172. doi: 10.22108/nmrj.2020.122898.2114
منیژه حقیقی‌نسب; راضیه کامیابی. "ارزیابی جایگاه برند محصولات آرایشی از دیدگاه مصرف‌کنندگان‌ با استفاده از تکنیک نقشۀ ادراکی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10, 4, 1399, 151-172. doi: 10.22108/nmrj.2020.122898.2114
حقیقی‌نسب, منیژه, کامیابی, راضیه. (1399). 'ارزیابی جایگاه برند محصولات آرایشی از دیدگاه مصرف‌کنندگان‌ با استفاده از تکنیک نقشۀ ادراکی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(4), pp. 151-172. doi: 10.22108/nmrj.2020.122898.2114
حقیقی‌نسب, منیژه, کامیابی, راضیه. ارزیابی جایگاه برند محصولات آرایشی از دیدگاه مصرف‌کنندگان‌ با استفاده از تکنیک نقشۀ ادراکی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1399; 10(4): 151-172. doi: 10.22108/nmrj.2020.122898.2114


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب