شیرخدایی, میثم, خلیلی پالندی, فرشته. (1399). تبیین نقش مزاجها در رفتار خرید آنی مشتریان. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(3), 41-56. doi: 10.22108/nmrj.2020.122052.2059
میثم شیرخدایی; فرشته خلیلی پالندی. "تبیین نقش مزاجها در رفتار خرید آنی مشتریان". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10, 3, 1399, 41-56. doi: 10.22108/nmrj.2020.122052.2059
شیرخدایی, میثم, خلیلی پالندی, فرشته. (1399). 'تبیین نقش مزاجها در رفتار خرید آنی مشتریان', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(3), pp. 41-56. doi: 10.22108/nmrj.2020.122052.2059
شیرخدایی, میثم, خلیلی پالندی, فرشته. تبیین نقش مزاجها در رفتار خرید آنی مشتریان. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1399; 10(3): 41-56. doi: 10.22108/nmrj.2020.122052.2059


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب