اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,593
تعداد مقالات12,953
تعداد مشاهده مقاله28,260,680
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,284,420
موسوی, سیدمحسن, امیری عقدایی, سید فتح الله. (1399). تحقیقات بازاریابی در انقلاب صنعتی چهارم، استفاده از تحلیل کلان‌داده‌ها و «یادگیری ماشین» جهت ارائه ارزش به مشتری. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(4), 37-54. doi: 10.22108/nmrj.2020.122740.2109
سیدمحسن موسوی; سید فتح الله امیری عقدایی. "تحقیقات بازاریابی در انقلاب صنعتی چهارم، استفاده از تحلیل کلان‌داده‌ها و «یادگیری ماشین» جهت ارائه ارزش به مشتری". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10, 4, 1399, 37-54. doi: 10.22108/nmrj.2020.122740.2109
موسوی, سیدمحسن, امیری عقدایی, سید فتح الله. (1399). 'تحقیقات بازاریابی در انقلاب صنعتی چهارم، استفاده از تحلیل کلان‌داده‌ها و «یادگیری ماشین» جهت ارائه ارزش به مشتری', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(4), pp. 37-54. doi: 10.22108/nmrj.2020.122740.2109
موسوی, سیدمحسن, امیری عقدایی, سید فتح الله. تحقیقات بازاریابی در انقلاب صنعتی چهارم، استفاده از تحلیل کلان‌داده‌ها و «یادگیری ماشین» جهت ارائه ارزش به مشتری. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1399; 10(4): 37-54. doi: 10.22108/nmrj.2020.122740.2109


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب