اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,537
تعداد مقالات12,623
تعداد مشاهده مقاله25,815,463
تعداد دریافت فایل اصل مقاله10,659,690
رجبی پور میبدی, علیرضا, استانستی, صدف, رخیده, محمدرضا, خمش آیا, احمد. (1399). نقش میانجی اصالت برند در اثرگذاری نمادگرایی فرهنگی برند بر رفاه مصرف‌کننده ‏(مورد مطالعه: تلفن همراه هوشمند برند سامسونگ)‏. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(3), 21-40. doi: 10.22108/nmrj.2020.122984.2123
علیرضا رجبی پور میبدی; صدف استانستی; محمدرضا رخیده; احمد خمش آیا. "نقش میانجی اصالت برند در اثرگذاری نمادگرایی فرهنگی برند بر رفاه مصرف‌کننده ‏(مورد مطالعه: تلفن همراه هوشمند برند سامسونگ)‏". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10, 3, 1399, 21-40. doi: 10.22108/nmrj.2020.122984.2123
رجبی پور میبدی, علیرضا, استانستی, صدف, رخیده, محمدرضا, خمش آیا, احمد. (1399). 'نقش میانجی اصالت برند در اثرگذاری نمادگرایی فرهنگی برند بر رفاه مصرف‌کننده ‏(مورد مطالعه: تلفن همراه هوشمند برند سامسونگ)‏', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(3), pp. 21-40. doi: 10.22108/nmrj.2020.122984.2123
رجبی پور میبدی, علیرضا, استانستی, صدف, رخیده, محمدرضا, خمش آیا, احمد. نقش میانجی اصالت برند در اثرگذاری نمادگرایی فرهنگی برند بر رفاه مصرف‌کننده ‏(مورد مطالعه: تلفن همراه هوشمند برند سامسونگ)‏. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1399; 10(3): 21-40. doi: 10.22108/nmrj.2020.122984.2123


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب