رجبی پور میبدی, علیرضا, استانستی, صدف, رخیده, محمدرضا, خمش آیا, احمد. (1399). نقش میانجی اصالت برند در اثرگذاری نمادگرایی فرهنگی برند بر رفاه مصرف‌کننده ‏(مورد مطالعه: تلفن همراه هوشمند برند سامسونگ)‏. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(3), 21-40. doi: 10.22108/nmrj.2020.122984.2123
علیرضا رجبی پور میبدی; صدف استانستی; محمدرضا رخیده; احمد خمش آیا. "نقش میانجی اصالت برند در اثرگذاری نمادگرایی فرهنگی برند بر رفاه مصرف‌کننده ‏(مورد مطالعه: تلفن همراه هوشمند برند سامسونگ)‏". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10, 3, 1399, 21-40. doi: 10.22108/nmrj.2020.122984.2123
رجبی پور میبدی, علیرضا, استانستی, صدف, رخیده, محمدرضا, خمش آیا, احمد. (1399). 'نقش میانجی اصالت برند در اثرگذاری نمادگرایی فرهنگی برند بر رفاه مصرف‌کننده ‏(مورد مطالعه: تلفن همراه هوشمند برند سامسونگ)‏', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(3), pp. 21-40. doi: 10.22108/nmrj.2020.122984.2123
رجبی پور میبدی, علیرضا, استانستی, صدف, رخیده, محمدرضا, خمش آیا, احمد. نقش میانجی اصالت برند در اثرگذاری نمادگرایی فرهنگی برند بر رفاه مصرف‌کننده ‏(مورد مطالعه: تلفن همراه هوشمند برند سامسونگ)‏. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1399; 10(3): 21-40. doi: 10.22108/nmrj.2020.122984.2123


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب