پناهنده, امیرحسین, حسنقلی پور, طهمورث, بودلایی, حسن, میرا, سید ابوالقاسم. (1400). استراتژیهای بازاریابی مبتنی‌بر رسانه‌های اجتماعی در کسب‌وکارهای کوچک فعال در زمینة گردشگری. , 11(1), 201-216. doi: 10.22108/nmrj.2020.122047.2058
امیرحسین پناهنده; طهمورث حسنقلی پور; حسن بودلایی; سید ابوالقاسم میرا. "استراتژیهای بازاریابی مبتنی‌بر رسانه‌های اجتماعی در کسب‌وکارهای کوچک فعال در زمینة گردشگری". , 11, 1, 1400, 201-216. doi: 10.22108/nmrj.2020.122047.2058
پناهنده, امیرحسین, حسنقلی پور, طهمورث, بودلایی, حسن, میرا, سید ابوالقاسم. (1400). 'استراتژیهای بازاریابی مبتنی‌بر رسانه‌های اجتماعی در کسب‌وکارهای کوچک فعال در زمینة گردشگری', , 11(1), pp. 201-216. doi: 10.22108/nmrj.2020.122047.2058
پناهنده, امیرحسین, حسنقلی پور, طهمورث, بودلایی, حسن, میرا, سید ابوالقاسم. استراتژیهای بازاریابی مبتنی‌بر رسانه‌های اجتماعی در کسب‌وکارهای کوچک فعال در زمینة گردشگری. , 1400; 11(1): 201-216. doi: 10.22108/nmrj.2020.122047.2058


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب