بیدگلی, سید دانیال, اولیاء, محمدصالح, عیسایی, محمدتقی, ابویی, محمد حسین. (1399). طراحی مدل اثرگذاری دانش مشتری بر عملکرد شرکت با استفاده از نظریة داده‌بنیاد. , 10(2), 63-84. doi: 10.22108/nmrj.2020.119377.1894
سید دانیال بیدگلی; محمدصالح اولیاء; محمدتقی عیسایی; محمد حسین ابویی. "طراحی مدل اثرگذاری دانش مشتری بر عملکرد شرکت با استفاده از نظریة داده‌بنیاد". , 10, 2, 1399, 63-84. doi: 10.22108/nmrj.2020.119377.1894
بیدگلی, سید دانیال, اولیاء, محمدصالح, عیسایی, محمدتقی, ابویی, محمد حسین. (1399). 'طراحی مدل اثرگذاری دانش مشتری بر عملکرد شرکت با استفاده از نظریة داده‌بنیاد', , 10(2), pp. 63-84. doi: 10.22108/nmrj.2020.119377.1894
بیدگلی, سید دانیال, اولیاء, محمدصالح, عیسایی, محمدتقی, ابویی, محمد حسین. طراحی مدل اثرگذاری دانش مشتری بر عملکرد شرکت با استفاده از نظریة داده‌بنیاد. , 1399; 10(2): 63-84. doi: 10.22108/nmrj.2020.119377.1894


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب