محمدی, بهنام, طالبیان, مسعود. (1398). بررسی نقش دعاوی حقوقی میان اپل و سامسونگ در استراتژی‌های قیمت‌گذاری و بازاریابی دو شرکت. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(4), 171-205. doi: 10.22108/nmrj.2020.117269.1750
بهنام محمدی; مسعود طالبیان. "بررسی نقش دعاوی حقوقی میان اپل و سامسونگ در استراتژی‌های قیمت‌گذاری و بازاریابی دو شرکت". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9, 4, 1398, 171-205. doi: 10.22108/nmrj.2020.117269.1750
محمدی, بهنام, طالبیان, مسعود. (1398). 'بررسی نقش دعاوی حقوقی میان اپل و سامسونگ در استراتژی‌های قیمت‌گذاری و بازاریابی دو شرکت', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(4), pp. 171-205. doi: 10.22108/nmrj.2020.117269.1750
محمدی, بهنام, طالبیان, مسعود. بررسی نقش دعاوی حقوقی میان اپل و سامسونگ در استراتژی‌های قیمت‌گذاری و بازاریابی دو شرکت. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1398; 9(4): 171-205. doi: 10.22108/nmrj.2020.117269.1750


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب