منصوری, حسین, غفورنیان, محمد. (1399). تجزیه و تحلیل عوامل و مؤلفه‌های تأثیرگذار بر توسعۀ کیفیت خدمات الکترونیک:‏ مطالعه‌‌ای در بخش‌های دولتی و خصوصی صنعت بانکداری. , 10(1), 105-128. doi: 10.22108/nmrj.2020.120345.1959
حسین منصوری; محمد غفورنیان. "تجزیه و تحلیل عوامل و مؤلفه‌های تأثیرگذار بر توسعۀ کیفیت خدمات الکترونیک:‏ مطالعه‌‌ای در بخش‌های دولتی و خصوصی صنعت بانکداری". , 10, 1, 1399, 105-128. doi: 10.22108/nmrj.2020.120345.1959
منصوری, حسین, غفورنیان, محمد. (1399). 'تجزیه و تحلیل عوامل و مؤلفه‌های تأثیرگذار بر توسعۀ کیفیت خدمات الکترونیک:‏ مطالعه‌‌ای در بخش‌های دولتی و خصوصی صنعت بانکداری', , 10(1), pp. 105-128. doi: 10.22108/nmrj.2020.120345.1959
منصوری, حسین, غفورنیان, محمد. تجزیه و تحلیل عوامل و مؤلفه‌های تأثیرگذار بر توسعۀ کیفیت خدمات الکترونیک:‏ مطالعه‌‌ای در بخش‌های دولتی و خصوصی صنعت بانکداری. , 1399; 10(1): 105-128. doi: 10.22108/nmrj.2020.120345.1959


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب