حمیدی زاده, محمدرضا, اخوان خرازیان, مریم, غفاری فیض‌آبادی, جواد, حسن‌زاده سرهنگی, نیما. (1399). بررسی تأثیر تصویر قیمتی و رسانة اجتماعی بر قصد خرید مشتری. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(1), 147-168. doi: 10.22108/nmrj.2020.119732.1924
محمدرضا حمیدی زاده; مریم اخوان خرازیان; جواد غفاری فیض‌آبادی; نیما حسن‌زاده سرهنگی. "بررسی تأثیر تصویر قیمتی و رسانة اجتماعی بر قصد خرید مشتری". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10, 1, 1399, 147-168. doi: 10.22108/nmrj.2020.119732.1924
حمیدی زاده, محمدرضا, اخوان خرازیان, مریم, غفاری فیض‌آبادی, جواد, حسن‌زاده سرهنگی, نیما. (1399). 'بررسی تأثیر تصویر قیمتی و رسانة اجتماعی بر قصد خرید مشتری', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(1), pp. 147-168. doi: 10.22108/nmrj.2020.119732.1924
حمیدی زاده, محمدرضا, اخوان خرازیان, مریم, غفاری فیض‌آبادی, جواد, حسن‌زاده سرهنگی, نیما. بررسی تأثیر تصویر قیمتی و رسانة اجتماعی بر قصد خرید مشتری. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1399; 10(1): 147-168. doi: 10.22108/nmrj.2020.119732.1924


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب