اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,537
تعداد مقالات12,639
تعداد مشاهده مقاله26,032,477
تعداد دریافت فایل اصل مقاله10,696,860
خدامی, سهیلا, جعفری نیا, سعید, خلیلی, حامد. (1399). بررسی نحوه مشارکت مشتری در همکاری در برندینگ در رسانه‌های اجتماعی مبتنی بر تئوری UGT و چارچوب S-O-R. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(4), 55-80. doi: 10.22108/nmrj.2020.121323.2009
سهیلا خدامی; سعید جعفری نیا; حامد خلیلی. "بررسی نحوه مشارکت مشتری در همکاری در برندینگ در رسانه‌های اجتماعی مبتنی بر تئوری UGT و چارچوب S-O-R". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10, 4, 1399, 55-80. doi: 10.22108/nmrj.2020.121323.2009
خدامی, سهیلا, جعفری نیا, سعید, خلیلی, حامد. (1399). 'بررسی نحوه مشارکت مشتری در همکاری در برندینگ در رسانه‌های اجتماعی مبتنی بر تئوری UGT و چارچوب S-O-R', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(4), pp. 55-80. doi: 10.22108/nmrj.2020.121323.2009
خدامی, سهیلا, جعفری نیا, سعید, خلیلی, حامد. بررسی نحوه مشارکت مشتری در همکاری در برندینگ در رسانه‌های اجتماعی مبتنی بر تئوری UGT و چارچوب S-O-R. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1399; 10(4): 55-80. doi: 10.22108/nmrj.2020.121323.2009


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب