خدامی, سهیلا, جعفری نیا, سعید, خلیلی, حامد. (1399). بررسی نحوه مشارکت مشتری در همکاری در برندینگ در رسانه‌های اجتماعی مبتنی بر تئوری UGT و چارچوب S-O-R. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(4), 55-80. doi: 10.22108/nmrj.2020.121323.2009
سهیلا خدامی; سعید جعفری نیا; حامد خلیلی. "بررسی نحوه مشارکت مشتری در همکاری در برندینگ در رسانه‌های اجتماعی مبتنی بر تئوری UGT و چارچوب S-O-R". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10, 4, 1399, 55-80. doi: 10.22108/nmrj.2020.121323.2009
خدامی, سهیلا, جعفری نیا, سعید, خلیلی, حامد. (1399). 'بررسی نحوه مشارکت مشتری در همکاری در برندینگ در رسانه‌های اجتماعی مبتنی بر تئوری UGT و چارچوب S-O-R', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(4), pp. 55-80. doi: 10.22108/nmrj.2020.121323.2009
خدامی, سهیلا, جعفری نیا, سعید, خلیلی, حامد. بررسی نحوه مشارکت مشتری در همکاری در برندینگ در رسانه‌های اجتماعی مبتنی بر تئوری UGT و چارچوب S-O-R. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1399; 10(4): 55-80. doi: 10.22108/nmrj.2020.121323.2009


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب