مجدم, کوثر, نداف, مهدی, محمدی, سارا. (1398). واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار استفاده مصرف‌کننده از فناوری خرید اینترنتی براساس نظریة یکپارچة پذیرش و استفاده از ‏تکنولوژی2 (‏UTAUT2‎‏)؛ مطالعة موردی: مشتریان فروشگاه دیجی‌کالا در استان خوزستان. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(4), 115-136. doi: 10.22108/nmrj.2020.118038.1800
کوثر مجدم; مهدی نداف; سارا محمدی. "واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار استفاده مصرف‌کننده از فناوری خرید اینترنتی براساس نظریة یکپارچة پذیرش و استفاده از ‏تکنولوژی2 (‏UTAUT2‎‏)؛ مطالعة موردی: مشتریان فروشگاه دیجی‌کالا در استان خوزستان". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9, 4, 1398, 115-136. doi: 10.22108/nmrj.2020.118038.1800
مجدم, کوثر, نداف, مهدی, محمدی, سارا. (1398). 'واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار استفاده مصرف‌کننده از فناوری خرید اینترنتی براساس نظریة یکپارچة پذیرش و استفاده از ‏تکنولوژی2 (‏UTAUT2‎‏)؛ مطالعة موردی: مشتریان فروشگاه دیجی‌کالا در استان خوزستان', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(4), pp. 115-136. doi: 10.22108/nmrj.2020.118038.1800
مجدم, کوثر, نداف, مهدی, محمدی, سارا. واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار استفاده مصرف‌کننده از فناوری خرید اینترنتی براساس نظریة یکپارچة پذیرش و استفاده از ‏تکنولوژی2 (‏UTAUT2‎‏)؛ مطالعة موردی: مشتریان فروشگاه دیجی‌کالا در استان خوزستان. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1398; 9(4): 115-136. doi: 10.22108/nmrj.2020.118038.1800


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب