اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,537
تعداد مقالات12,642
تعداد مشاهده مقاله26,046,715
تعداد دریافت فایل اصل مقاله10,699,844
مجدم, کوثر, نداف, مهدی, محمدی, سارا. (1398). واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار استفاده مصرف‌کننده از فناوری خرید اینترنتی براساس نظریة یکپارچة پذیرش و استفاده از ‏تکنولوژی2 (‏UTAUT2‎‏)؛ مطالعة موردی: مشتریان فروشگاه دیجی‌کالا در استان خوزستان. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(4), 115-136. doi: 10.22108/nmrj.2020.118038.1800
کوثر مجدم; مهدی نداف; سارا محمدی. "واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار استفاده مصرف‌کننده از فناوری خرید اینترنتی براساس نظریة یکپارچة پذیرش و استفاده از ‏تکنولوژی2 (‏UTAUT2‎‏)؛ مطالعة موردی: مشتریان فروشگاه دیجی‌کالا در استان خوزستان". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9, 4, 1398, 115-136. doi: 10.22108/nmrj.2020.118038.1800
مجدم, کوثر, نداف, مهدی, محمدی, سارا. (1398). 'واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار استفاده مصرف‌کننده از فناوری خرید اینترنتی براساس نظریة یکپارچة پذیرش و استفاده از ‏تکنولوژی2 (‏UTAUT2‎‏)؛ مطالعة موردی: مشتریان فروشگاه دیجی‌کالا در استان خوزستان', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(4), pp. 115-136. doi: 10.22108/nmrj.2020.118038.1800
مجدم, کوثر, نداف, مهدی, محمدی, سارا. واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار استفاده مصرف‌کننده از فناوری خرید اینترنتی براساس نظریة یکپارچة پذیرش و استفاده از ‏تکنولوژی2 (‏UTAUT2‎‏)؛ مطالعة موردی: مشتریان فروشگاه دیجی‌کالا در استان خوزستان. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1398; 9(4): 115-136. doi: 10.22108/nmrj.2020.118038.1800


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب