اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,594
تعداد مقالات12,967
تعداد مشاهده مقاله28,304,326
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,298,067
رضوانی, مهران, رضائی, مرضیه, تنهاپور, کوروش. (1399). مدل وفادار‌سازی مشتریان در سازمان‌های نوظهور مبتنی‌بر شبکه‌های عصبی مصنوعی؛ مطالعة موردی: بانک‌های خصوصی نوظهور. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(1), 63-82. doi: 10.22108/nmrj.2020.117442.1761
مهران رضوانی; مرضیه رضائی; کوروش تنهاپور. "مدل وفادار‌سازی مشتریان در سازمان‌های نوظهور مبتنی‌بر شبکه‌های عصبی مصنوعی؛ مطالعة موردی: بانک‌های خصوصی نوظهور". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10, 1, 1399, 63-82. doi: 10.22108/nmrj.2020.117442.1761
رضوانی, مهران, رضائی, مرضیه, تنهاپور, کوروش. (1399). 'مدل وفادار‌سازی مشتریان در سازمان‌های نوظهور مبتنی‌بر شبکه‌های عصبی مصنوعی؛ مطالعة موردی: بانک‌های خصوصی نوظهور', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(1), pp. 63-82. doi: 10.22108/nmrj.2020.117442.1761
رضوانی, مهران, رضائی, مرضیه, تنهاپور, کوروش. مدل وفادار‌سازی مشتریان در سازمان‌های نوظهور مبتنی‌بر شبکه‌های عصبی مصنوعی؛ مطالعة موردی: بانک‌های خصوصی نوظهور. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1399; 10(1): 63-82. doi: 10.22108/nmrj.2020.117442.1761


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب