موسوی, سید نجم الدین, تقی پور, ًصابر, مومنی مفرد, معصومه. (1399). طراحی مدل خونسردی برند با روش داده‌بنیاد؛ مطالعة موردی برندهای تندمصرف کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(1), 83-104. doi: 10.22108/nmrj.2020.121880.2047
سید نجم الدین موسوی; ًصابر تقی پور; معصومه مومنی مفرد. "طراحی مدل خونسردی برند با روش داده‌بنیاد؛ مطالعة موردی برندهای تندمصرف کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10, 1, 1399, 83-104. doi: 10.22108/nmrj.2020.121880.2047
موسوی, سید نجم الدین, تقی پور, ًصابر, مومنی مفرد, معصومه. (1399). 'طراحی مدل خونسردی برند با روش داده‌بنیاد؛ مطالعة موردی برندهای تندمصرف کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(1), pp. 83-104. doi: 10.22108/nmrj.2020.121880.2047
موسوی, سید نجم الدین, تقی پور, ًصابر, مومنی مفرد, معصومه. طراحی مدل خونسردی برند با روش داده‌بنیاد؛ مطالعة موردی برندهای تندمصرف کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1399; 10(1): 83-104. doi: 10.22108/nmrj.2020.121880.2047


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب