شاه طهماسبی, اسماعیل, مزارعی, سجاد, لاله زار, فاطمه. (1398). بازارگرایی و عملکرد محصول جدید؛ بررسی نقش تعدیل‌گری روابط اجتماعی مدیران و نیاز ضمنی مشتری. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(4), 97-114. doi: 10.22108/nmrj.2020.118679.1837
اسماعیل شاه طهماسبی; سجاد مزارعی; فاطمه لاله زار. "بازارگرایی و عملکرد محصول جدید؛ بررسی نقش تعدیل‌گری روابط اجتماعی مدیران و نیاز ضمنی مشتری". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9, 4, 1398, 97-114. doi: 10.22108/nmrj.2020.118679.1837
شاه طهماسبی, اسماعیل, مزارعی, سجاد, لاله زار, فاطمه. (1398). 'بازارگرایی و عملکرد محصول جدید؛ بررسی نقش تعدیل‌گری روابط اجتماعی مدیران و نیاز ضمنی مشتری', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(4), pp. 97-114. doi: 10.22108/nmrj.2020.118679.1837
شاه طهماسبی, اسماعیل, مزارعی, سجاد, لاله زار, فاطمه. بازارگرایی و عملکرد محصول جدید؛ بررسی نقش تعدیل‌گری روابط اجتماعی مدیران و نیاز ضمنی مشتری. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1398; 9(4): 97-114. doi: 10.22108/nmrj.2020.118679.1837


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب