عباس زاده, علی, یزدانی, ناصر. (1398). شناسایی و اولویت‌بندی روش‌های تبلیغات اینترنتی مجتمع‌های تجاری؛ مطالعة موردی: مجتمع تجاری ارگ تهران. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(4), 77-96. doi: 10.22108/nmrj.2020.119585.1913
علی عباس زاده; ناصر یزدانی. "شناسایی و اولویت‌بندی روش‌های تبلیغات اینترنتی مجتمع‌های تجاری؛ مطالعة موردی: مجتمع تجاری ارگ تهران". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9, 4, 1398, 77-96. doi: 10.22108/nmrj.2020.119585.1913
عباس زاده, علی, یزدانی, ناصر. (1398). 'شناسایی و اولویت‌بندی روش‌های تبلیغات اینترنتی مجتمع‌های تجاری؛ مطالعة موردی: مجتمع تجاری ارگ تهران', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(4), pp. 77-96. doi: 10.22108/nmrj.2020.119585.1913
عباس زاده, علی, یزدانی, ناصر. شناسایی و اولویت‌بندی روش‌های تبلیغات اینترنتی مجتمع‌های تجاری؛ مطالعة موردی: مجتمع تجاری ارگ تهران. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1398; 9(4): 77-96. doi: 10.22108/nmrj.2020.119585.1913


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب