سعید, نسیم. (1398). تأثیر یادگیری ترکیبی بر خودتعیین‌گری و اشتیاق تحصیلی دانشجویان. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 14(2), 67-86. doi: 10.22108/nea.2020.117216.1372
نسیم سعید. "تأثیر یادگیری ترکیبی بر خودتعیین‌گری و اشتیاق تحصیلی دانشجویان". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 14, 2, 1398, 67-86. doi: 10.22108/nea.2020.117216.1372
سعید, نسیم. (1398). 'تأثیر یادگیری ترکیبی بر خودتعیین‌گری و اشتیاق تحصیلی دانشجویان', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 14(2), pp. 67-86. doi: 10.22108/nea.2020.117216.1372
سعید, نسیم. تأثیر یادگیری ترکیبی بر خودتعیین‌گری و اشتیاق تحصیلی دانشجویان. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1398; 14(2): 67-86. doi: 10.22108/nea.2020.117216.1372


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب