فلاح, محسن, حق شناس کاشانی, فریده, رضائیان, علی. (1399). طراحی مدل مهندسی مجدد کسب‌وکار در صنعت بانکداری ایران با تأکید بر مشتری‌مداری؛ تحقیق آمیختة اکتشافی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(1), 17-38. doi: 10.22108/nmrj.2020.118525.1828
محسن فلاح; فریده حق شناس کاشانی; علی رضائیان. "طراحی مدل مهندسی مجدد کسب‌وکار در صنعت بانکداری ایران با تأکید بر مشتری‌مداری؛ تحقیق آمیختة اکتشافی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10, 1, 1399, 17-38. doi: 10.22108/nmrj.2020.118525.1828
فلاح, محسن, حق شناس کاشانی, فریده, رضائیان, علی. (1399). 'طراحی مدل مهندسی مجدد کسب‌وکار در صنعت بانکداری ایران با تأکید بر مشتری‌مداری؛ تحقیق آمیختة اکتشافی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(1), pp. 17-38. doi: 10.22108/nmrj.2020.118525.1828
فلاح, محسن, حق شناس کاشانی, فریده, رضائیان, علی. طراحی مدل مهندسی مجدد کسب‌وکار در صنعت بانکداری ایران با تأکید بر مشتری‌مداری؛ تحقیق آمیختة اکتشافی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1399; 10(1): 17-38. doi: 10.22108/nmrj.2020.118525.1828


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب