اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,604
تعداد مقالات13,043
تعداد مشاهده مقاله28,562,378
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,362,111
جعفری‌ هفتخوانی, نادر, محسنی, حسنعلی. (1399). عوامل مؤثر بر تغییر رفتار مصرف کنندگان نسبت به کالای ملّی با استفاده از رویکرد بازاریابی اجتماعی (مورد مطالعه: صنعت پوشاک مردانه ایران). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(1), 39-62. doi: 10.22108/nmrj.2020.118404.1825
نادر جعفری‌ هفتخوانی; حسنعلی محسنی. "عوامل مؤثر بر تغییر رفتار مصرف کنندگان نسبت به کالای ملّی با استفاده از رویکرد بازاریابی اجتماعی (مورد مطالعه: صنعت پوشاک مردانه ایران)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10, 1, 1399, 39-62. doi: 10.22108/nmrj.2020.118404.1825
جعفری‌ هفتخوانی, نادر, محسنی, حسنعلی. (1399). 'عوامل مؤثر بر تغییر رفتار مصرف کنندگان نسبت به کالای ملّی با استفاده از رویکرد بازاریابی اجتماعی (مورد مطالعه: صنعت پوشاک مردانه ایران)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(1), pp. 39-62. doi: 10.22108/nmrj.2020.118404.1825
جعفری‌ هفتخوانی, نادر, محسنی, حسنعلی. عوامل مؤثر بر تغییر رفتار مصرف کنندگان نسبت به کالای ملّی با استفاده از رویکرد بازاریابی اجتماعی (مورد مطالعه: صنعت پوشاک مردانه ایران). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1399; 10(1): 39-62. doi: 10.22108/nmrj.2020.118404.1825


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب