صفایی, ناصر, عاطف یکتا, هما. (1398). بررسی تأثیر وابستگی اجتماعی بر اعتماد مشتریان در شبکه‌های اجتماعی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(4), 55-76. doi: 10.22108/nmrj.2020.119353.1890
ناصر صفایی; هما عاطف یکتا. "بررسی تأثیر وابستگی اجتماعی بر اعتماد مشتریان در شبکه‌های اجتماعی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9, 4, 1398, 55-76. doi: 10.22108/nmrj.2020.119353.1890
صفایی, ناصر, عاطف یکتا, هما. (1398). 'بررسی تأثیر وابستگی اجتماعی بر اعتماد مشتریان در شبکه‌های اجتماعی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(4), pp. 55-76. doi: 10.22108/nmrj.2020.119353.1890
صفایی, ناصر, عاطف یکتا, هما. بررسی تأثیر وابستگی اجتماعی بر اعتماد مشتریان در شبکه‌های اجتماعی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1398; 9(4): 55-76. doi: 10.22108/nmrj.2020.119353.1890


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب