ساکی فرد, مهدی, سیدامیری, نادر, خاوری, فرزانه. (1398). نقش محرّک قیمت و حضور مدل در تصمیم خرید مشتریان پوشاک بانوان در خرده‌فروشی‌هایی برخط. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(3), 143-158. doi: 10.22108/nmrj.2020.116382.1695
مهدی ساکی فرد; نادر سیدامیری; فرزانه خاوری. "نقش محرّک قیمت و حضور مدل در تصمیم خرید مشتریان پوشاک بانوان در خرده‌فروشی‌هایی برخط". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9, 3, 1398, 143-158. doi: 10.22108/nmrj.2020.116382.1695
ساکی فرد, مهدی, سیدامیری, نادر, خاوری, فرزانه. (1398). 'نقش محرّک قیمت و حضور مدل در تصمیم خرید مشتریان پوشاک بانوان در خرده‌فروشی‌هایی برخط', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(3), pp. 143-158. doi: 10.22108/nmrj.2020.116382.1695
ساکی فرد, مهدی, سیدامیری, نادر, خاوری, فرزانه. نقش محرّک قیمت و حضور مدل در تصمیم خرید مشتریان پوشاک بانوان در خرده‌فروشی‌هایی برخط. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1398; 9(3): 143-158. doi: 10.22108/nmrj.2020.116382.1695


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب