شفیعی, نوید, غفاری, محمد, فرمانی, مهدی, زندی نسب, مصطفی. (1398). شناسایی و اولویت‌بندی ابعاد مؤثر بر تجربة مشتری در محیط‌های خرده‌فروشی؛ ‏ مطالعة موردی: فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(3), 179-200. doi: 10.22108/nmrj.2020.118005.1798
نوید شفیعی; محمد غفاری; مهدی فرمانی; مصطفی زندی نسب. "شناسایی و اولویت‌بندی ابعاد مؤثر بر تجربة مشتری در محیط‌های خرده‌فروشی؛ ‏ مطالعة موردی: فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9, 3, 1398, 179-200. doi: 10.22108/nmrj.2020.118005.1798
شفیعی, نوید, غفاری, محمد, فرمانی, مهدی, زندی نسب, مصطفی. (1398). 'شناسایی و اولویت‌بندی ابعاد مؤثر بر تجربة مشتری در محیط‌های خرده‌فروشی؛ ‏ مطالعة موردی: فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(3), pp. 179-200. doi: 10.22108/nmrj.2020.118005.1798
شفیعی, نوید, غفاری, محمد, فرمانی, مهدی, زندی نسب, مصطفی. شناسایی و اولویت‌بندی ابعاد مؤثر بر تجربة مشتری در محیط‌های خرده‌فروشی؛ ‏ مطالعة موردی: فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1398; 9(3): 179-200. doi: 10.22108/nmrj.2020.118005.1798


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب