Sattar Boroujeni, Sousan, Chalak, Azizeh, Heidari Tabrizi, Hossein. (1399). Gender-related Ethnographic Study on the Role of Partnership Values in Motivating Iranian EFL Learners’ Engagement in the Learning Process. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(3), 409-428. doi: 10.22108/are.2020.118000.1474
Sousan Sattar Boroujeni; Azizeh Chalak; Hossein Heidari Tabrizi. "Gender-related Ethnographic Study on the Role of Partnership Values in Motivating Iranian EFL Learners’ Engagement in the Learning Process". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9, 3, 1399, 409-428. doi: 10.22108/are.2020.118000.1474
Sattar Boroujeni, Sousan, Chalak, Azizeh, Heidari Tabrizi, Hossein. (1399). 'Gender-related Ethnographic Study on the Role of Partnership Values in Motivating Iranian EFL Learners’ Engagement in the Learning Process', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(3), pp. 409-428. doi: 10.22108/are.2020.118000.1474
Sattar Boroujeni, Sousan, Chalak, Azizeh, Heidari Tabrizi, Hossein. Gender-related Ethnographic Study on the Role of Partnership Values in Motivating Iranian EFL Learners’ Engagement in the Learning Process. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1399; 9(3): 409-428. doi: 10.22108/are.2020.118000.1474


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب