حاجی حیدری, سهیلا, روحانی, علی. (1398). مطالعۀ جامعه‌شناختی پیامدهای عاملیت مضاعف و حداکثرسازی سود در شرکت‌‎های بازاریابی هرمی، مردم‎‌نگاری انتقادی. , 8(4), 37-56. doi: 10.22108/srspi.2020.121129.1495
سهیلا حاجی حیدری; علی روحانی. "مطالعۀ جامعه‌شناختی پیامدهای عاملیت مضاعف و حداکثرسازی سود در شرکت‌‎های بازاریابی هرمی، مردم‎‌نگاری انتقادی". , 8, 4, 1398, 37-56. doi: 10.22108/srspi.2020.121129.1495
حاجی حیدری, سهیلا, روحانی, علی. (1398). 'مطالعۀ جامعه‌شناختی پیامدهای عاملیت مضاعف و حداکثرسازی سود در شرکت‌‎های بازاریابی هرمی، مردم‎‌نگاری انتقادی', , 8(4), pp. 37-56. doi: 10.22108/srspi.2020.121129.1495
حاجی حیدری, سهیلا, روحانی, علی. مطالعۀ جامعه‌شناختی پیامدهای عاملیت مضاعف و حداکثرسازی سود در شرکت‌‎های بازاریابی هرمی، مردم‎‌نگاری انتقادی. , 1398; 8(4): 37-56. doi: 10.22108/srspi.2020.121129.1495


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب