بادله, علیرضا, ایزدی خواه, الهه. (1398). مقایسة میزان یادگیری و یادداری دانش‌آموزان دختر پایة دوم ابتدایی در شیوه‌های آموزشی وب‌کوئست، سیّار و معکوس درس علوم تجربی. , 14(2), 21-44. doi: 10.22108/nea.2020.108368.1175
علیرضا بادله; الهه ایزدی خواه. "مقایسة میزان یادگیری و یادداری دانش‌آموزان دختر پایة دوم ابتدایی در شیوه‌های آموزشی وب‌کوئست، سیّار و معکوس درس علوم تجربی". , 14, 2, 1398, 21-44. doi: 10.22108/nea.2020.108368.1175
بادله, علیرضا, ایزدی خواه, الهه. (1398). 'مقایسة میزان یادگیری و یادداری دانش‌آموزان دختر پایة دوم ابتدایی در شیوه‌های آموزشی وب‌کوئست، سیّار و معکوس درس علوم تجربی', , 14(2), pp. 21-44. doi: 10.22108/nea.2020.108368.1175
بادله, علیرضا, ایزدی خواه, الهه. مقایسة میزان یادگیری و یادداری دانش‌آموزان دختر پایة دوم ابتدایی در شیوه‌های آموزشی وب‌کوئست، سیّار و معکوس درس علوم تجربی. , 1398; 14(2): 21-44. doi: 10.22108/nea.2020.108368.1175


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب