غفوریان شاگردی, امیر, موسوی, سید نجم الدین, شریعت نژاد, علی. (1398). شناسایی و تبیین پیشران‌های مؤثر در برندسازی تجاری محصولات صنعتی استان لرستان. , 9(3), 101-120. doi: 10.22108/nmrj.2020.115898.1643
امیر غفوریان شاگردی; سید نجم الدین موسوی; علی شریعت نژاد. "شناسایی و تبیین پیشران‌های مؤثر در برندسازی تجاری محصولات صنعتی استان لرستان". , 9, 3, 1398, 101-120. doi: 10.22108/nmrj.2020.115898.1643
غفوریان شاگردی, امیر, موسوی, سید نجم الدین, شریعت نژاد, علی. (1398). 'شناسایی و تبیین پیشران‌های مؤثر در برندسازی تجاری محصولات صنعتی استان لرستان', , 9(3), pp. 101-120. doi: 10.22108/nmrj.2020.115898.1643
غفوریان شاگردی, امیر, موسوی, سید نجم الدین, شریعت نژاد, علی. شناسایی و تبیین پیشران‌های مؤثر در برندسازی تجاری محصولات صنعتی استان لرستان. , 1398; 9(3): 101-120. doi: 10.22108/nmrj.2020.115898.1643


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب