چراغ ملایی, لیلا. (1397). طراحی آموزشی مبتنی بر شبکة اجتماعی و تأثیر آن بر رویکرد یادگیری و ادراک دانشجویان از محیط یادگیری. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13(2), 54-76. doi: 10.22108/nea.2019.106518.1133
لیلا چراغ ملایی. "طراحی آموزشی مبتنی بر شبکة اجتماعی و تأثیر آن بر رویکرد یادگیری و ادراک دانشجویان از محیط یادگیری". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13, 2, 1397, 54-76. doi: 10.22108/nea.2019.106518.1133
چراغ ملایی, لیلا. (1397). 'طراحی آموزشی مبتنی بر شبکة اجتماعی و تأثیر آن بر رویکرد یادگیری و ادراک دانشجویان از محیط یادگیری', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13(2), pp. 54-76. doi: 10.22108/nea.2019.106518.1133
چراغ ملایی, لیلا. طراحی آموزشی مبتنی بر شبکة اجتماعی و تأثیر آن بر رویکرد یادگیری و ادراک دانشجویان از محیط یادگیری. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1397; 13(2): 54-76. doi: 10.22108/nea.2019.106518.1133


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب