پیشقدم, رضا, ابراهیمی, شیما. (1398). بررسی میزان اثربخشی استفاده از الگوی تدریس هَیَجامَد بر ارتقای آگاهی واج‌شناختی و مهارت خواندن دانش‌آموزان سندروم داون. , 11(2), 231-250. doi: 10.22108/jrl.2019.114353.1286
رضا پیشقدم; شیما ابراهیمی. "بررسی میزان اثربخشی استفاده از الگوی تدریس هَیَجامَد بر ارتقای آگاهی واج‌شناختی و مهارت خواندن دانش‌آموزان سندروم داون". , 11, 2, 1398, 231-250. doi: 10.22108/jrl.2019.114353.1286
پیشقدم, رضا, ابراهیمی, شیما. (1398). 'بررسی میزان اثربخشی استفاده از الگوی تدریس هَیَجامَد بر ارتقای آگاهی واج‌شناختی و مهارت خواندن دانش‌آموزان سندروم داون', , 11(2), pp. 231-250. doi: 10.22108/jrl.2019.114353.1286
پیشقدم, رضا, ابراهیمی, شیما. بررسی میزان اثربخشی استفاده از الگوی تدریس هَیَجامَد بر ارتقای آگاهی واج‌شناختی و مهارت خواندن دانش‌آموزان سندروم داون. , 1398; 11(2): 231-250. doi: 10.22108/jrl.2019.114353.1286


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب