اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,593
تعداد مقالات12,953
تعداد مشاهده مقاله28,252,046
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,281,870
پیشقدم, رضا, ابراهیمی, شیما. (1398). بررسی میزان اثربخشی استفاده از الگوی تدریس هَیَجامَد بر ارتقای آگاهی واج‌شناختی و مهارت خواندن دانش‌آموزان سندروم داون. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(2), 231-250. doi: 10.22108/jrl.2019.114353.1286
رضا پیشقدم; شیما ابراهیمی. "بررسی میزان اثربخشی استفاده از الگوی تدریس هَیَجامَد بر ارتقای آگاهی واج‌شناختی و مهارت خواندن دانش‌آموزان سندروم داون". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11, 2, 1398, 231-250. doi: 10.22108/jrl.2019.114353.1286
پیشقدم, رضا, ابراهیمی, شیما. (1398). 'بررسی میزان اثربخشی استفاده از الگوی تدریس هَیَجامَد بر ارتقای آگاهی واج‌شناختی و مهارت خواندن دانش‌آموزان سندروم داون', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(2), pp. 231-250. doi: 10.22108/jrl.2019.114353.1286
پیشقدم, رضا, ابراهیمی, شیما. بررسی میزان اثربخشی استفاده از الگوی تدریس هَیَجامَد بر ارتقای آگاهی واج‌شناختی و مهارت خواندن دانش‌آموزان سندروم داون. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1398; 11(2): 231-250. doi: 10.22108/jrl.2019.114353.1286


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب