انوری, جلال, سرداری, باقر. (1398). اثربخشی روان‌درمانی مثبت‌گرا بر بهبود راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در دانش‌آموزان با علائم اضطرابی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5(2), 31-46. doi: 10.22108/ppls.2019.114487.1596
جلال انوری; باقر سرداری. "اثربخشی روان‌درمانی مثبت‌گرا بر بهبود راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در دانش‌آموزان با علائم اضطرابی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5, 2, 1398, 31-46. doi: 10.22108/ppls.2019.114487.1596
انوری, جلال, سرداری, باقر. (1398). 'اثربخشی روان‌درمانی مثبت‌گرا بر بهبود راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در دانش‌آموزان با علائم اضطرابی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5(2), pp. 31-46. doi: 10.22108/ppls.2019.114487.1596
انوری, جلال, سرداری, باقر. اثربخشی روان‌درمانی مثبت‌گرا بر بهبود راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در دانش‌آموزان با علائم اضطرابی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1398; 5(2): 31-46. doi: 10.22108/ppls.2019.114487.1596


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب