امیدی, انوش, پورسلیمی, مجتبی. (1398). طراحی مدل تعاملی هوش بازاریابی و اثربخشی عملکرد صنعت بیمه با بهره‌گیری از تکنیک AHP فازی مطالعة موردی: بیمه پاسارگاد. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(2), 149-168. doi: 10.22108/nmrj.2019.117628.1776
انوش امیدی; مجتبی پورسلیمی. "طراحی مدل تعاملی هوش بازاریابی و اثربخشی عملکرد صنعت بیمه با بهره‌گیری از تکنیک AHP فازی مطالعة موردی: بیمه پاسارگاد". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9, 2, 1398, 149-168. doi: 10.22108/nmrj.2019.117628.1776
امیدی, انوش, پورسلیمی, مجتبی. (1398). 'طراحی مدل تعاملی هوش بازاریابی و اثربخشی عملکرد صنعت بیمه با بهره‌گیری از تکنیک AHP فازی مطالعة موردی: بیمه پاسارگاد', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(2), pp. 149-168. doi: 10.22108/nmrj.2019.117628.1776
امیدی, انوش, پورسلیمی, مجتبی. طراحی مدل تعاملی هوش بازاریابی و اثربخشی عملکرد صنعت بیمه با بهره‌گیری از تکنیک AHP فازی مطالعة موردی: بیمه پاسارگاد. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1398; 9(2): 149-168. doi: 10.22108/nmrj.2019.117628.1776


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب