اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,604
تعداد مقالات13,043
تعداد مشاهده مقاله28,562,344
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,362,108
Hassani, Vahid, Khatib, Mohammad, Yazdani Moghaddam, Massoud. (1398). Contributions of Kumaravadivelu’s Language Teacher Education Modular Model (KARDS) to Iranian EFL Language Institute Teachers’ Professional Identity. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(1), 75-102. doi: 10.22108/are.2019.117913.1470
Vahid Hassani; Mohammad Khatib; Massoud Yazdani Moghaddam. "Contributions of Kumaravadivelu’s Language Teacher Education Modular Model (KARDS) to Iranian EFL Language Institute Teachers’ Professional Identity". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9, 1, 1398, 75-102. doi: 10.22108/are.2019.117913.1470
Hassani, Vahid, Khatib, Mohammad, Yazdani Moghaddam, Massoud. (1398). 'Contributions of Kumaravadivelu’s Language Teacher Education Modular Model (KARDS) to Iranian EFL Language Institute Teachers’ Professional Identity', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(1), pp. 75-102. doi: 10.22108/are.2019.117913.1470
Hassani, Vahid, Khatib, Mohammad, Yazdani Moghaddam, Massoud. Contributions of Kumaravadivelu’s Language Teacher Education Modular Model (KARDS) to Iranian EFL Language Institute Teachers’ Professional Identity. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1398; 9(1): 75-102. doi: 10.22108/are.2019.117913.1470


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب