شفیعی, علی, میرابی, وحیدرضا. (1398). ارائه و اعتباریابی مدل بازاریابی استراتژیک در شرکت‌های بزرگ صنعت فولاد. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(2), 77-108. doi: 10.22108/nmrj.2019.109819.1628
علی شفیعی; وحیدرضا میرابی. "ارائه و اعتباریابی مدل بازاریابی استراتژیک در شرکت‌های بزرگ صنعت فولاد". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9, 2, 1398, 77-108. doi: 10.22108/nmrj.2019.109819.1628
شفیعی, علی, میرابی, وحیدرضا. (1398). 'ارائه و اعتباریابی مدل بازاریابی استراتژیک در شرکت‌های بزرگ صنعت فولاد', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(2), pp. 77-108. doi: 10.22108/nmrj.2019.109819.1628
شفیعی, علی, میرابی, وحیدرضا. ارائه و اعتباریابی مدل بازاریابی استراتژیک در شرکت‌های بزرگ صنعت فولاد. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1398; 9(2): 77-108. doi: 10.22108/nmrj.2019.109819.1628


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب