رستگار, عباسعلی, امینی خیابانی, غلامرضا. (1398). موفقیت مبتنی‌بر عملکرد برند و کنترل بازار؛ بررسی نقش تعدیلگر قابلیت مدیریت برند. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(2), 219-236. doi: 10.22108/nmrj.2019.115861.1640
عباسعلی رستگار; غلامرضا امینی خیابانی. "موفقیت مبتنی‌بر عملکرد برند و کنترل بازار؛ بررسی نقش تعدیلگر قابلیت مدیریت برند". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9, 2, 1398, 219-236. doi: 10.22108/nmrj.2019.115861.1640
رستگار, عباسعلی, امینی خیابانی, غلامرضا. (1398). 'موفقیت مبتنی‌بر عملکرد برند و کنترل بازار؛ بررسی نقش تعدیلگر قابلیت مدیریت برند', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(2), pp. 219-236. doi: 10.22108/nmrj.2019.115861.1640
رستگار, عباسعلی, امینی خیابانی, غلامرضا. موفقیت مبتنی‌بر عملکرد برند و کنترل بازار؛ بررسی نقش تعدیلگر قابلیت مدیریت برند. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1398; 9(2): 219-236. doi: 10.22108/nmrj.2019.115861.1640


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب