Derakhshan, Ali, Eslami, Zohreh. R. (1398). The Effect of Metapragmatic Awareness, Interactive Translation, and Discussion through Video-Enhanced Input on EFL Learners’ Comprehension of Implicature. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(1), 25-52. doi: 10.22108/are.2019.118062.1476
Ali Derakhshan; Zohreh. R Eslami. "The Effect of Metapragmatic Awareness, Interactive Translation, and Discussion through Video-Enhanced Input on EFL Learners’ Comprehension of Implicature". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9, 1, 1398, 25-52. doi: 10.22108/are.2019.118062.1476
Derakhshan, Ali, Eslami, Zohreh. R. (1398). 'The Effect of Metapragmatic Awareness, Interactive Translation, and Discussion through Video-Enhanced Input on EFL Learners’ Comprehension of Implicature', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(1), pp. 25-52. doi: 10.22108/are.2019.118062.1476
Derakhshan, Ali, Eslami, Zohreh. R. The Effect of Metapragmatic Awareness, Interactive Translation, and Discussion through Video-Enhanced Input on EFL Learners’ Comprehension of Implicature. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1398; 9(1): 25-52. doi: 10.22108/are.2019.118062.1476


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب